ویژگی های نرم افزار پرونده الکترونیک بیمار

پرونده الکترونیک بیمار باید چه ویژگی و خصوصیاتی رو داشته باشه؟

سابقه مراجعات بیمار

سابقه مراجعات بیمار به مراکز درمانی بخش مهمی از اطلاعاتی است که هر مرکز در مورد مراجعه کنندگان خود دارد. زمان بررسی پرونده پزشکی یک بیمار یکی از مواردی که پزشکان مورد بررسی قرار می دهند مراجعات آن بیمار به مرکز می باشد. از این رو نرم افزار پرونده الکترونیک بیمار باید امکان مشاهده تمامی مراجعات بیمار به همه بخش های درمانی را در اختیار پزشکان قرار دهد.

سابقه بیمارهای قبلی

بیمار در زمان مراجعه به مرکز درمانی ما ممکنه که از زمان گذشته سوابق بیماری رو داشته باشه که دونستن اونها برای پزشک معالج بسیار مهم هست. از این رو یک نرم افزار پرونده الکترونیک بیمار باید بتونه این اطلاعات رو جمع آوری و در اختیار پزشک و کادر درمانی قرار بدهد. این سوابق میتونه شامل سابقه جراحی ها قبلی، حساسیت های دارویی، آلرژی ها و ... باشه.

جواب آزمایش ها

نگهداری جواب آزمایشات همواره یکی از موارد چالش برانگیز برای مراکز درمانی و مراجعه کنندگان بوده است، از این رو نرم افزار پرونده الکترونیک بیمار باید امکان نگهداری و آرشیو جواب آزمایش های بیمار را دارا باشد.

نمایش رو موبایل

با توجه به فراگیری استفاده از گوشی های هوشمند همراه توسط همه افراد جامعه، نرم افزار پرونده الکترونیک بیمار باید امکان نمایش مناسب روی گوشی تلفن همراه و تبلت و رایانه را به صورت همزمان داشته باشد که بیماران و کادر درمانی به راحتی امکان استفاده از آن را داشته باشند. همچنین با توجه به پیشرفت تکنولوژی دیگر نیاز نیست که برای استفاده از برنامه مذکور یک اپلیکیشن موبایل نیز تهیه گردد.

نسخ پزشکی بیمار

نگهداری سابقه داروهای مصرف شده و اقدامات پزشکی انجام شده برای یک بیمار یکی از مهمترین وظایف یک مرکز درمانی است، زیرا بیمار قادر به نگهداری از آنها در طول زمان نبوده و این امر موجب گردیده که به هنگام مراجعه بیمار به مراکز درمانی طرح درمان بیمار از سر گرفته شود. یک نرم افزار پرونده الکترونیک بیمار باید قابلیت نگهداری تمامی نسخ پزشکی یک بیمار را داشته باشد که به هنگام مراجعه بیمار به مرکز درمانی آنها را در اختیار کادر درمان قرار داده و موجب تسهیل و بهبود فرآیند درمان بیمار گردد.

امنیت سایبری
امنیت سایبری
سرعت نرم افزار
سرعت بالا
زیر ساخت ابری
زیرساخت-ابری